Osiągnięcia zwane, również trofeami na PlayStation Network, to powtarzający się sposób nagradzania gracza za różnego rodzaju czynności. 

Typowymi osiągnięciami są np. udane walki z bossami, pokonanie danej ilości przeciwników, wypełnienie całego bestiariusza czy zebranie wystarczającej ilości gil'a (typowym achievementem jest "Gillionaire" za zebranie 1,000,000 gil'a).

WystępowanieEdytuj

Final Fantasy Edytuj

Achievementy zostały dodane w wersji na Windows Phone w 2012r. Jest dokładnie 18 osiągnięć. 

Final Fantasy IIIEdytuj

Achievementy zostały dodane w wersji na Windows Phone w 2013r, ale również w wersji na PC'ty. Jest dokładnie 18 osiągnięć.

Final Fantasy IVEdytuj

Achievementy zostały dodane w wersji na iOS oraz Android w 2012 i 2013r. Osiągnięcia także występują w wersji na Steama od 2014r. Jest dokładnie 58 osiągnięć.

Final Fantasy IV: The After YearsEdytuj

Osiągnięcia występują w wersji na telefony oraz na Steam. Jest 58 osiągnięć.

Final Fantasy VEdytuj

Osiągnięcia zostały dodane w wersji na iOS oraz Android w 2012r. Są również dostępne na Steam. Jest ich dokładnie 96.

Final Fantasy VIEdytuj

Dodane z wersją na iOS oraz Android w 2014r. Dostępne również na Steamie. Jest ich 28.

Final Fantasy VIIEdytuj

Osiągnięcia zostały dodane w wersji na Steam w 2012r. Jest ich 36. Trofea zostały dodane w wersji na PlayStation 4 w 2015. Są ich 32 sztuki.

Final Fantasy VIIIEdytuj

Dodane w wersji na Steam w 2013r. Jest ich 45.

Final Fantasy IXEdytuj

Dodane w wersji na Steam w 2016r. Jest ich 85.

Final Fantasy XEdytuj

Trofea dodane w Final Fantasy HD Remaster. Są 34 łącznie. Obecne są również osiągniecia na Steam.

Final Fantasy X-2 / Final Fantasy X-2: Last MissionEdytuj

Trofea dodane w Final Fantasy X-2 HD Remaster. Łącznie jest ich 35.

Final Fantasy XIEdytuj

W wersji na Xbox 360 jest ich łącznie 57.

Final Fantasy XIIEdytuj

Występują w formie Sky Pirate's Den. Jest ich łącznie 30. Den został usunięty w The Zodiac Age i został zastępiony przez 41 trofeów, ale później powrócono do Pirate's Denu.

Final Fantasy XIIIEdytuj

Jest 36 osiągnieć w wersji na Steam oraz 36 trofeów w wersji na PlayStation 3.

Final Fantasy XIII-2Edytuj

Są 33 osiągnięcia oraz trofea. 

Lightning Returns: Final Fantasy XIIIEdytuj

Są 43 osiągnięcia i trofea.

Final Fantasy XIVEdytuj

Jest 39 trofeów w wersji A Realm Reborn.

Final Fantasy XVEdytuj

Jest 51 osiągnieć i trofeów.  Każde DLC dodaje 7.

A King's Tale: Final Fantasy XVEdytuj

Jest 13 osiągnięć łącznie.

Monster of the Deep: Final Fantasy XVEdytuj

Jest 36 trofeów.

Final Fantasy Tactics: The War of the LionsEdytuj

Jest 31 osiągnięć łącznie.

Crystal DefendersEdytuj

Jest 12 osiągnięć i trofeów.

Final Fantasy: The 4 Heroes of LightEdytuj

Są obecne 23 osiągnięcia.

Dissidia Final Fantasy NTEdytuj

Jest 56 trofeów.

Final Fantasy All the BravestEdytuj

Jest 11 osiągnięć.

Final Fantasy World Wide WordsEdytuj

Jest 128 osiągnięć.

Final Fantasy Brave ExviusEdytuj

Jest 25 trofeów.

World of Final FantasyEdytuj

49 trofeów.

Triple Triad (FF Portal app)Edytuj

Jest 56 osiągnięć. Aby je odblokować należy grać tryb Solo i Versus. 13 z nich to kryształy za które można grać mecze, a reszta to karty.

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.